Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Andersson - 26 juli 2012 10:47

Oj det var längesen jag bloggade! 3 Månader sen...

Har väl inte haft någon motivation till att blogga, men nu hoppas jag att jag kommer igång igen!


Nu är snart juli slut.. Det går så jävla fort!

Hade 3 veckors semester i slutet av juni och i början av juli!

Det var väldigt skönt, ville inte tillbaka sen!

Har jobbat en och en halv vecka. Lyckades pricka in semestern fel detta året också... Men får hoppas det blir bättre nästa år.


Idag är jag ledig och då ska jag till strande med min fina vän! :) Ska bli så skönt, har ju inte varit där sen i maj...

Har ju jobbat dom här dagarna som det har varit fint väder så har inte kunnat åka till stranden...


Nä men nu har jag inte mer att skriva, Kommer nog ett inlägg lite senare. Har ju en app nu också så ska försöka att blogga lite från mobilen! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag orkar inte skriva någon presentation, så vill ni veta något så läs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards